Hovory
Generace dnešních skladatelů usiluje o pozornost posluchačů, namyšlenost už minula, míní ředitel institutu Březina
Hovory
Plus
Je autorem hudby k řadě filmů, mimo jiné Musíme si pomáhat či Knoflikáři, ale i k dokumentům či divadelním inscenacím a píše také opery. „Myslím, že člověk musí psát denně. Ale psát dvě nebo tři věci naráz? Občas jsem to dělat musel, ale nemám to rád a není to pro dobro věci,“ uvažuje hudební skladatel a ředitel Institutu Bohuslava Martinů Aleš Březina.
Naděžda Hávová
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
1157. schůzka: Jako pěvec nezanechám nic!
Toulky českou minulostí
-
Ondřej Soukup: Občas to člověk schytá za Mahlera. Mrzí mě to
Blízká setkání
-
Setkání v parku a Tanec na stropě. Tyto skladby natočil Jiří Stivín s Alanem Vitoušem U Tří lvů
V náladě swingu
-
Petr Skoumal – Březen (1998)
Kulatá muzika
-
V dětství mě ani tak nezajímala hudba, jako ta kladívka v klavíru, vzpomíná šéfredaktor Hurník
Hovory
-
Videoherní svity a symfonie Hvězdy smrti, tak se lákají noví...
On Air
-
Jaroslav Ježek, klasik ze Žižkova
Taktovka
-
Marcel Bárta v poslechovém testu: Tužku a notový papír žvýkat nemusel
Jazz na druhou: Tak to slyším já
-
Nemyslím si, že je opera mrtvá. I klasický kus se dá zajímavě inscenovat, tvrdí režisérka Křivánková
Apetýt