Vizitka
Součástí veřejného prostoru je i reklama, ale nemělo by se to s ní přehánět, říká popularizátor grafického designu Filip Blažek
Vizitka
Vltava
Spoluautor námětu série Identita o českém grafickém designu považuje zpracování českých učebnic za katastrofální a české turistické značky za geniální. Ve Vizitce vysvětluje, jak se dá zmírnit vizuální smog ve veřejném prostranství nebo proč je pro něj důležité zaznamenat drobné typografické detaily, které stírá globalizace. Ptá se Ondřej Cihlář.
Martina Rasch, Ondřej Cihlář
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Scénograf Henrich Boráros: Špatně pověšené obrazy dodaly seriálu Devadesátky potřebný nevkus
Vizitka
-
Cobain: 1. díl
Cobain
-
Grafický design není žádné pozlátko. Logo je jen třešnička na dortu, míní Blažek, autor projektu
Hovory
-
Jiří Březina: Vzplanutí
Četba na pokračování
-
Mistři subžánru zvaného elektro-funk v Sedmém nebi s Otou Klempířem
Sedmé nebe
-
Všednost a geometrie města Ostravy
Osudy
-
Jan Novák: Komouši, grázlové, cikáni, fízlové a básníci. Část 1. − Kniha neznáma
Četba s hvězdičkou
-
Lyžák: 1. díl
Lyžák
-
Dvě alba Karla Kryla: To nejlepší a koncert Plzeň ’90
Album dne
-
Pithart: Ministři neumí normálně mluvit, ale melou. Je to katastrofa, proto jim lidé nevěří
Osobnost Plus